tiistai 1. maaliskuuta 2016

Kampanjat

Työssäoppimisen jaksolleni osui neljä eri kampanjaa: Farkkukampanja, alennuksen loppuhuipentuma, aClass-kampanja ja housukampanja. Tässä pieni koostelma kampanjan ylös laitosta. 

Alekampanjan roikot ja kyltit piti saada esille eräänä torstaiaamuna ennen ovien avaamista klo 10. Eli tuntia aikaisemmin töihin......




Ensin poistin 'ale-60%'-kattoroikot käytäviltä yksi kerrallaan ja vaihdoin samalla kiipeämisellä  tilalle uudet ale-70%'-roikot. 






Seuraavaksi kiireesti vaihtamaan hälyporttien julisteet. Ensin vanhat pois, sitten uudet tilalle. Kapea juliste ujutetaan pleksin taakse.









Sama toistetaan ständien kohdalla, vanhat pois ja uudet tilalle.



Sitten itse myymälä: poistetaan vanhat alennusmerkinnät ja laitetaan uudet alennukset esille niiden tuotteiden kohdalle, missä alennusta on lisätty. Lisäksi laitetaan A4-julisteen kohdille toiselle puolelle 'laiskan lista' eli laskelma, kuinka paljon tuote maksaa kunkin  alennuksen jälkeen.





Näin ale-kampanja oli valmis. Kuvista näkyi, että alennusmyynnin kattoroikot ovat suorakaiteen muotoisia, missä on jo valmiina reiät koukkuja varten. Toiset roikot ovat julisteen muodossa ja ne pitää valmistella etukäteen. 


Valmiina julisteet ja pidikkeet, yksi ylös ja yksi alas. Ylös tulee tietysti se, missä on pidike koukulle.



Otetaan kaksi julistetta ja laitetaan ne selkäpuolet vastakkain alustalle. Avaataan pidike.




Asettele julisteet napakasti pidikkeen pohjalle, ole tarkkana, että julisteet ovat tasan. Huomaa, että pidikkeiden etuosa on pyöreä, takaosa ei.




Napsauta pidike kiinni. 



Toista sama yläpidikkeen kanssa, tarkkana, että laitat yläpidikkeen samoin päin kuin alapidikkeen.



Ja unohda, että sinulla on korkeanpaikankammo.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti