keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Näyteikkunan rakentamiseen tarvitsemme asiakkaan

Lootuksenkukka, Visualistin työkalupakki, Mindmap, tiimityöskentely, perspektiivit, ikkunoiden mittaamiset: kaikki nämä, jotta voimme ideoida, suunnitella ja laittaa kokoon näyteikkunan valitulle asiakkaallemme. Mutta ensin pitää hankkia asiakas....

Tiimi Hurrikaanit pyöritteli keskenään eri ehdotuksia, mukana olivat esittelynurkkauksen rakentaminen uudistelulle koululle, sama jollekin urheiluseuralle, pieni sisustusliike....
Ykkösehdokkaaksi päätyi Modaliisa ja eräänä perjai-iltapäivänä tiimi käveli liikkeeseen etukäteen harjoitellun myyntipuheen kanssa esittäen hyviä perusteluja, miksi saisimme työn tehdäksemme. 
Me opiskelijat saamme paljon käytännön harjoitusta ja oppia mutta liikkeen omistajan pitää myös saada takaisin jotain antamastaan ajasta ja tilaisuudesta sekä ottaamastaan riskistä. Käytännöllisiin puoliin kuuluu ikkunan pesu ; positiivinen maininta yhteistyöstä kiittäen somessa on ilmaista mainosta ja imagon luontia: liike tekee osansa Salon nuorten työllistymisen edistämisessä. Onnistuimme vakuuttamaan omistajan ja siitä eteenpäin olemme ahertaneet projektin parissa. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti